FAQ

Jak probíhá objednávka jídelníčku nebo tréninkového plánu?

Objednávku jednoduše vytvoříte přes náš e-shop. Po jejím dokončení obdržíte potvrzovací e-mail a do 5 pracovních dnů vás kontaktujeme s dalšími kroky.

Jak dlouho trvá dodání plánu?

Individuální jídelníčky a tréninkové plány obvykle dodáváme do 5 pracovních dnů od přijetí vyplněného dotazníku a platby.

V jaké formě plány dostanu?

Plány zasíláme elektronicky (PDF) na váš e-mail. Nemusíte tedy čekat na poštovní zásilku.

Nabízíte i videohovory

Ano, videohovor je součástí VIP plánů. U levnějších variant je také možné domluvit video konzultaci.

Mohu si plán upravit podle svých potřeb?

Plány jsou vždy sestaveny na základě informací z dotazníku. Pokud budete potřebovat drobnou úpravu (např. změnu potraviny kvůli alergii), rádi vám ji doplníme

Jaké způsoby platby přijímáte?

Můžete platit kartou online přes Stripe, případně jinými dostupnými metodami uvedenými při objednávce.

Co když nebudu s plánem spokojený?

Vaše spokojenost je pro nás klíčová. Pokud by plán neodpovídal dohodě, kontaktujte nás a společně najdeme řešení. Případně vám vratíme peníze.

Je možné zakoupit plán jako dárek?

Ano, nabízíme možnost vystavit dárkový poukaz, který lze věnovat blízkým.

Můžu se na vás obrátit i po dokončení plánu?

Samozřejmě! Rádi odpovíme na vaše dotazy i po dodání plánu a nabídneme možnost navázat na další spolupráci.